A Habostorta és a GMedia közös hajóban

2009. augusztus 12.

A Habostorta Webunió  kizárólagos médiaügynökségi értékesítője 2009 augusztusától a GMedia. Az egyesüléssel a Habostorta – GMedia az egyik legjelentősebb sales house-zá vált.

A Habostorta és a GMedia stratégiai megállapodást kötött, melynek értelmében 2009. szeptember 1-től az egyesült média portfolió felületeinek értékesítését reklámügynökségek felé kizárólagosan a GMedia látja el. Ezzel egyidejűleg a GMedia csapata új vezető értékesítővel bővült Szalai Ágota személyében. Ágota korábban, 2004-től 2008-ig a Habostorta értékesítési vezetőjeként tevékenykedett, az utóbbi 1 évben szülési szabadságon volt, örömmel köszöntjük újra a fedélzeten.

A Habostorta site csoport 2000 óta a magyar online média egyik meghatározó szereplője. A Habostorta a nemzetközi United Internet Media részeként 2003 óta látja el saját tulajdonú szolgáltatásai mellett, független oldalak média képviseletét. Az idén Habostortáról WebUnio-ra átkeresztelt portfolióba 35 weboldal tartozik, amelyek együttes napi látogatottsága a Webaudit mérése szerint 250 ezer fő.

A GMedia 2008-ban alakult független sales house, jelenleg 30 weboldal értékesítését látja el, napi átlag 150 000 egyedi látogató elérésével . A portfolio felépítésénél szempont volt, hogy progresszíven fejlődő, újmédiás online eszközöket használó portálokat emeljünk ki. A GMedia továbbra is az egyedi és kreatív hirdetési megoldásokat részesíti előnyben, kiemelten fontosnak tartjunk a blogokon elhelyezett hirdetéseket és tematikus blogkampányok megvalósítását.

Egy hozzászólás a “A Habostorta és a GMedia közös hajóban” bejegyzéshez

  1. Bloghirdetések - Rabbit | online media blog Says:

    [...] lettek beárazva a hagyományos formátumokkal. (Laci figyelmét az utóbbi időben érthetően a Habostorta portfolió integrálása kötötte le.) A Gmediánál van egyébként a blogsearch.hu blogkereső értékesítése is, de [...]