A Gmedia Sales House értékesíti a Ma.hu Networköt
A 2014. évben a Gmedia Sales House értékesíti a Ma.hu lapcsoport oldalainak médiafelületeit, a korábbi Axel Springer képviseletet váltja.
A Ma.hu Network több, mint 10 éves múltra visszatekintő portálcsoport, melynek főpillére a Ma.hu hírportál. A Ma.hu magyar befektetői csoport tulajdonában van a kezdetek óta, melynek legfőbb célja a független és pártatlan mértékadó tartalomszolgáltatás. Az évek során számos meghatározó tematikájú oldal csatlakozott a network-be, amely tagok többségével tartalmi és értékesítési együttműködés alakított ki.
Ma.hu portál
Hetente közel 200 ezer egyedi látogató keresi fel rendszeresen. A meglévő hírpiacon speciális helyzetét annak köszönheti, hogy olvasóinak többsége kevés egyéb híroldalt olvas. Ennek megfelelően a hír site-okon megjelenő reklámoknál nagyon jó felületet biztosít, akár kiegészítő kommunikációs csatornaként is.
A Gemius Explorer adatai szerint az Ma.hu Network felületeit naponta közel 80 ezer egyedi látogató olvassa, akik közel 400 ezer oldalletöltést generálnak, míg a havi oldalletöltést eléri a csaknem 12 milliót.
(Gemius Explorer, 2013. novemberi adatok alapján)
A Networkön nem csupán a hagyományos IAB standard banneres hirdetések, de rich-mediás megoldások, kapuszponzorációk és egyedi felületek is elérhetőek.