Az EMG Médiacsoport és a GMedia együttműködnek a jövőben

2011. május 10.

Május 5-től új sales house; a GMedia értékesti az EMG online médiafelületeit – egyeztek meg a cégvezetők. A jelenlegi megállapodás csak az első lépés egy hosszabb távú együttműködésben. A GMedia portfóliója a közel 100 ismert internetes portál mellett a népszerű est.hu, az eco.hu, a sziget.hu és freeblog.hu oldalakkal bővült. Az EMG Médiacsoport Kft. a jövőben hatékony, integrált – print és online – ajánlatokat kínál a hirdetőknek és az ügynökségeknek.

Május 5-től a GMedia értékesíti az EMG online (est.hu, eco.hu, sziget.hu, freeblog.hu) médiafelületeit. A Median Webaudit mérései alapján az EMG online oldalai eddig összességében napi 200 000 egyedi felhasználót találtak meg. A portfóliók egyesítésével az EMG online és a GMedia napi több mint 500 000 egyedi látogatóra növelheti elérését. Az est.hu, eco.hu, a sziget.hu és a freeblog.hu oldalak kiválóan illeszkednek abba a GMedia által képviselt portfólióba, amely jellemzően a fiatalos közönséget célozza meg. A GMedia 2008 óta működő, dinamikusan fejlődő sales house, célkitűzésének főként a „long tail” oldalak médiaértékesítésének felépítését és az ebből származó bevételek folyamatos növelését tartja.

A GMedia és EMG Online kontraktusa az ügynökségi értékesítési képviseletre vonatkozik, a sales house azonban részt kíván venni az EMG Online hirdetési stratégiájának kialakításában, megújításában is.

Az EMG Médiacsoport változtatásokat tervez print portfóliójának értékesítési módszerében is. A Pesti Est – Est Lapok – Exit „trió” eddig is a legsikeresebb fogata volt a médiacsoportnak, ezekre a médiumokra a jövőben printértékesítők aktívabb bevonásával nagyobb figyelmet szentelnek. Tervek között szerepel az integrált hirdetések kialakítása, bízva abban, hogy az online és print kombinált ajánlatok a hirdetőknél és az ügynökségeknél is kedvező fogadtatásra találnak.

Hozzászólások lezárva.